Oferim 3 variante de activări de brand pentru companii, toate dintre acestea fiind aliniate unei idei: de a face o interacțiune între brand și consumator în care cel din urmă să simtă că parcurge experiența oferită, care în cele din urmă va fi definită de cuvinte precum: libertate, evadare, mișcare, istețime.

Mai jos poți afla detalii despre fiecare variantă în parte și modul în care aceasta poate avantaja brandul tău și poate fi personalizată cu acesta.

Construim cadrul ideal în care firma ajunge să transmită emoție, amintiri și să creeze interacțiune adevărată cu consumatorul. 

Activitățile noastre de brand transmit libertate, amuzament, evadare, depunerea unui minim de efort care să-l facă pe participant să empatizeze cu firma. Când spunem activări de brand ne imaginăm o strângere de mână între companie și consumator.

Construim un escape room chiar în zona ta de activare de brand, iar participanții vor interacționa la maximum cu produsele/serviciile firmei.

Citeste mai mult

Escape Room este o activitate populară în care participanții trebuie să rezolve ghicitori și jocuri într-un spațiu limitat pentru a îndeplini o misiune într-un timp stabilit. 

Astfel, putem asigura un rulaj constant de persoane care rezolvă ghicitori și află răspunsuri plecând chiar de la produsele sau servicii tale, aceasta fiind o metodă foarte bună de a personaliza activitatea.

Activitatea este amuzantă și poate dura 10-15-30 de minute și este presărată cu elemente electronice, evenimente surpriză și cu amintiri/premii la final, este activitatea care va rămâne în mintea participanților.

Putem folosi corturi, camere create din lego rulote și nu numai pentru a aduce serviciul cât mai aproape de interesele brandului.

Exemplu: Imaginează-ți că brandul pe care îl promovăm vinde biscuiți la pachet – câte 10 în fiecare pachet să zicem. Activitatea s-ar putea concentra pe căutarea machetelor de biscuiți printr-un cort și punerea lor în macheta de pachet. În momentul în care ei pun toate cele 10 machete în pachetul machetă, să apară un mesaj haios despre cum ei s-au salvat de la o înfometare groaznică în această excursie și să primească un pachet de biscuiți. Și ăsta este doar un exemplu simplu din ceea ce putem crea și personaliza.

O provocare outdoor care îi va purta pe consumatori într-o aventură a cărui scop este descoperirea și empatizarea cu brandul.

Citește mai mult

OutDoor Challenge este o activitate care se bazează pe parcurgerea unui traseu în aer liber, pe parcursul căruia consumatorii se vor întâlni cu personaje, vor trece pe la locații și vor rezolva diferite puzzle-uri, ghicitori și jocuri. Activitatea este una care se poate desfășura în paralel pentru zeci de echipe, și poate dura între 45 și 300+ de minute.

Astfel, pe parcursul traseului consumatorii pot lua contactul cu diferite date, experiențe, mascote, locuri ce îi aduc mai aproape de brandul promovat. Acest tip de eveniment are la bază un set de pași pe care i-am dezvoltat în nenumăratele activități de acest tip desfășurate, dar și un grad foarte mare de personalizare în funcție de brand.

Exemplu: Promovăm un complex rezidențial care are foarte multe facilități pentru potențialii clienți. Setăm punctele de interes general și ne asigurăm că avem personajele potrivite la locurile potrivite, iar fiecare puzzle rezolvat îi vor aduce pe participanți mai aproape de cunoașterea întregului complex. Un personaj Disney în locul de joacă pentru copii și un super erou la punctul de pază. Adăugăm un set de jocuri amuzante pentru aflarea locațiilor și un premiu la final, participanții vor pleca cu o zi pe cinste de interacțiune cu brandul.

Dezvoltăm un labirint pe un spațiu de minimum 100 de metri pătrați care poate fi amplasat într-un loc public, unde poate atrage multe priviri.

Citește ma mult

Un labirint urban este o structură transparentă sau opacă în care consumatorii intră din curiozitate și pentru a se lupta cu „motivul labirintului”, care, în mentalul comun sunt construcții greu de „învins”. Poate suporta un trafic foarte mare, participanții pot intra în echipe sau singuri, iar timpul de parcurgere este în funcție de dimensiunea labirintului, între 5 și 25 de minute.

Complexitatea și abordarea brandului este adusă în labirint de diferitele uși ce trebuie deschise de participanți folosindu-și diferite abilități sau cunoștințe, fiecare ușă îi duce mai departe în aventura și lupta lor împotriva labirintului. Astfel activitatea are un grad mare de personalizare și, în același timp, promite un trafic foarte mare.

Exemplu: Promovăm un brand care se ocupă cu producerea de biciclete, iar pereții exteriori sunt personalizați cu imaginea firmei, iar în interior participanții au ocazia să găsească activități specifice utilizatorilor de biciclete. Găsim o bicicletă suspendată care prin pedalare activează un mecanism de deschidere al ușii, putem să avem provocări din ciclismul rutier și chiar un set de chei cu o singură cheie potrivită pentru deschiderea unui lanț de bicicletă de pe o poartă.

Suntem, în același timp, pregătiți să dăm curs noilor provocări, să reschițăm actualele posibilități sau să gândim unele noi.

Date de contact

Email: office@exitmasters.ro
Nr. tel: 0735 967 696

Adresă: Clădirea IncubART,
Calea Buziașului nr. 11A, et. 2, Timișoara